Reklamation

Før du opretter en retur på grund af reklamation, skal reklamationen godkendes. Kontakt os på info@byggfabriken.com og oplys dit ordrenummer samt den mailadresse, du brugte ved købet. Beskriv fejlen på den vare, du ønsker at reklamere, og vedhæft et billede. Ved reklamation dækker vi returfragten. Når reklamationen er godkendt, opretter du en retur for reklamationen efter nedenstående trin.

Opret en retur ved reklamation

  1. Pak varen forsvarligt ind, når reklamationen er godkendt. Udfyld formularen nedenfor. Du finder dit pakke-ID på din pakke, i din leveringsbesked og/eller i PostNords app. Angiv årsagen til din reklamation under "Øvrig information". Når du har oprettet din retur for reklamationen, modtager du en QR-kode via mail, sms og/eller PostNords app. Modtager du ikke en QR-kode? Kontakt os på info@byggfabriken.com, så hjælper vi dig.
  2. Aflevér pakken hos et valgfrit PostNord-udleveringssted og vis QR-koden. Udleveringsstedet printer en returlabel og sender derefter produkterne retur til os.
  3. Når vi har modtaget og behandlet din retur, får du en bekræftelse via mail med yderligere information om eventuel tilbagebetaling.

Returpakker må ikke sendes pr. efterkrav.


Udfyld følgende oplysninger